27 czerwca 2013

Wakacyjny plan

Witam :*

Otóż, już jutro zakończenie roku szkolnego i
W A K A C J E

(dłuuuugo wyczekiwane, zwłaszcza przeze mnie)

Właśnie konsultuję się z wydawnictwem WFW, gdyż chcę zorganizować spotkanie autorskie. Kiedyś wreszcie muszę się wziąć za promocję "Angelusa", nie sądzicie?
Teraz jest na to idealna okazja - 2 miesiące wolnego...
Nie wiem kiedy, nie wiem gdzie, ale postaram się jak najszybciej dowiedzieć co i jak. Poprosiłam wydawnictwo o pomoc w zorganizowaniu całego przedsięwzięcia, więc mam nadzieję, że wszystko się uda.

 

Fotka prosto z kamerki (widzicie ten big smile?)
[No dobra, może nie taki big, ale poprawię się, obiecuję!]
Ciekawe, czy ktokolwiek przyjdzie na to spotkanie autorskie? O_O

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Ja tam bardzo chętnie bym wpadła. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla ciebie musiałabym zarezerwować miejsce dla VIP-a <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile to będzie możliwe, zjawię się ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem, przecież napisałam :)
    A co do spotkania, to proponuję zgłosić się do biblioteki, lub domu kultury, oni prędzej się tym zajmą niż wydawnictwo :)

    OdpowiedzUsuń