31 maja 2013

Dzień Dziecka

Witam :*

Rozpoczął się Dzień Dziecka, z okazji którego życzę wszystkim nie tylko weny (wiem, nie tylko pisarze odwiedzają tego bloga), ale także radości, dużo snu (kochane łóżeczko <3) oraz wszystkiego, o czym marzycie. Ja sama już szukam w Internecie przecenionych książek, gdyż na Dzień Dziecka mam wolny wybór do 100 zł (kilka książek zdołam za to kupić) :)
Wczoraj (około 19.00, więc nie tak dawno) ślęczałam trzy godziny nad Photoshopem oraz okładką dla mojej książki, którą właśnie kończę pisać. Zostało mi już tylko 24 strony, by napisać magiczne słowa THE END. Gdy to się wreszcie stanie, zapewne dostanę ataku euforii, dam wam o tym znać, a potem zawisnę nad sufitem i wyłączę się na kilka godzin, by opić mój sukces szampanem (może jakiś się znajdzie) oraz bitą śmietaną (mnie też się czasami coś od życia należy, no nie?). :D
Tutaj, pod spodem pochwalę się wam okładką, której poświęciłam 3 godziny mojego życia (ale warto było, moim zdaniem). Tak, wiem co chcecie powiedzieć... Tak, to znowu ja! Pocieszenie - jest to tylko moja twarz. Ciemne, bardzo długie włosy (ech >westchnęła z rozmarzeniem<), cudne oczęta oraz gładka cera (powtórzę: ech) nie należą do mnie, lecz jakże magicznego Photoshopa. Trudno było z blondynki zrobić brunetkę, ale jakoś się udało. I pomimo mojej skromnej osoby na okładce... i tak mi się podoba :)

 

Liczę na wasze opinie w komentarzach lub na PW.
A teraz, z racji późnej pory, ja idę paść bez życia w ramiona kochanego Morfeusza.
Życzę wszystkim miłej nocki!

1 komentarz:

  1. Witaj :D Okładka książki jest bardzo ładna, naprawdę. Jako osoba uczulona na punkcie grafiki nie mam co do niej zastrzeżeń - wygląda bardzo profesjonalnie. Ogólnie bardzo podziwiam osoby, które piszą książki - ja zawsze chciałam się za to zabrać, ale zwyczajnie tracę wenę tak gdzieś w połowie pisania XD
    Czytałam w jednym z twoich starszycch postów, że czytała "Death Note". Ja też czytałam i oglądałam anime, i do tej pory pozostaje ono jednym z moich najbardziej ulubionych, bardzo je polecam :)
    PS1 Co do szablonu, który ci zrobiłam, to radziłabym ci ustawić, aby na stronie głównej widoczny był tylko jeden post.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń