19 grudnia 2011

Marry Christmas!

Witam!

Dziś już 18 grudnia, więc został nam tylko tydzień do Świąt Bożego Narodzenia!
Jest to czas miłości, radości i ciepła, które spędzamy w rodzinnym gronie, a potem wnosimy do domu zabawę i szampana w czasie Sylwestra!
Pewnie większość z was myśli już o prezentach, świątecznych potrawach oraz krewnych, którzy zapewne chcą odwiedzić was w jeden z tych radosnych dni. Czy chodzi o ciotkę, babcię czy kuzynów - to nieważne! Rodzina to rodzina, u niektórych dosyć spora.
Z okazji okresu przedświątecznego moja strona dostanie mały prezent - Wigilijną oprawę graficzną!
A wam już teraz życzę udanych świątecznych zakupów!

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Znalazłam Cię przez Ulilkę :)

    Też uwielbiam święta Bożego Narodzenia! I pojęcia bladego nie mam, dlaczego ludzie uważają, że magia tych świąt już dawno się wypaliła. Nigdy tak nie uważałam! Zawsze twierdziłam, że najważniejsza jest nasza postawa i jeśli dla nas Boże Narodzenie będzie wyjątkowym świętem, to innym też wkrótce się udzieli ta atmosfera :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń