18 kwietnia 2014

Niezgodna (Divergent) 2014

Witam :*

Dzisiaj cała w skowronkach powracam z kina i drobnych zakupów we Włocławku.
A na jakiż to film mogłam się wybrać, zapytacie?
Oczywiście, że na Niezgodną, adaptację filmową
pierwszej części bestsellerowej trylogii autorstwa Veronici Roth.


Świat stworzony i wykreowany przez autorkę został w filmie bardzo dobrze
odzwierciedlony. Dystopijne miasto, pięć różnych frakcji o własnych zasadach,
pierwsza i wcale nie tak łatwa miłość i trudna droga, która ma pomóc Tris,
głównej bohaterce, i jej towarzyszom pokonać wszelkie niebezpieczeństwa.
Jednak droga ta nie jest jedynie wyboista, ale posiada także pułapki, tajemnice i intrygi.


Obsada została dobrana niemal idealnie, a ich gra aktorska doskonale odzwierciedla konkretne uczucia bohaterów, kreuje postacie tak, by stały się naprawdę żywe.
Theo James jako Cztery zachwycił nie tylko moje serce, ale i oczy :3
Tak samo Shailene Woodley grająca Beatrice "Tris" Prior, która dla mnie idealnie
wpasowała się w postać głównej bohaterki.



Pozostaje mi tylko wzdychać i czekać na kolejną część :)
W tym czasie dorwę po premierze trzecią powieść z trylogii, by poznać
ostateczny finał misji Tris oraz Cztery.

***

Z zakupów chciałam wynieść 13 tom Dengeki Daisy,
ale złośliwy los mi go poskąpił - w Matrasie odnalazłam jedynie tom 10, 11 i 14 :(
Zamiast tego, zakupiłam Zagrożonych C.J. Daugherty
oraz Brudny Świat Agnieszki Lingas-Łoniewskiej.

Teraz zajmuję się lekturą Zaginionego Herosa Ricka Riordana i
Czerwieni Rubinu Kerstin Gier.
W święta mam czas nieco nadgonić lekturowe zaległości :)

Pozdrawiam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz