24 lutego 2014

3-cia Rocznica Bloga

Witam :*

Dzisiaj, jak wspominałam, przypada 3-cia

Z tej jakże radosnej okazji przyszykowałam dla was dwie niespodzianki.
Czy są miłe? Zaraz sami się przekonacie xD

* * *

Niespodzianka 1.
ANTOLOGIA

Ostatnio naszedł mnie pomysł, by napisać antologię wraz ze znajomymi autorkami / autorami.
Zgłosiło się już kilka chętnych osób, co cieszy mnie niezmiernie.
Piszecie? Chcecie pochwalić się swoim opowiadaniem?
DAWAJCIE ZNAĆ!
Tematem antologii jest śmierć - nawiązanie do niej, wszystko się z nią kojarzące.

Kryteria do spełnienia:
* Minimalna ilość stron: 10
* Maksymalna ilość stron: 20
* Czcionka: Times New Roman 13
* Interlinia: Wielokrotne 1,15
* Wcięcia: Pierwszy wiersz 1,25
* Wyrównanie: Wyjustowanie

Dla pewnego ułatwienia, zamiast jednego długiego opowiadania mogą być
np. dwa po kilka stron
(nie każdemu się chce rozpisywać na tyle stron) xD
Tylko żeby od razu każdy chętny nie przysyłał mi kilku propozycji po 3-5 stron :P

W razie pytań po prostu piszcie do mnie :P

* * *

Niespodzianka 2.
WIELKI SPAM

Dobrze wiecie, moi drodzy, że ostatnimi czasy pochłania mnie pisanie
"Ogara...". Z okazji tych trzech latek na blogu chcę wam podarować
spory fragment jednego z rozdziałów, może nawet kilka stron.
Podawajcie swoje maile pod postem, na które prześlę spamik w pdf.
Plik wysyłam jedynie osobom, które wpisały się w komentarzach do 23:59 dnia jutrzejszego.

* * *

Oczywiście, jeśli macie jeszcze chęć na jakiś skromny konkurs,
serdecznie zapraszam do składania swoich propozycji w komentarzach xD

Pozdrawiam!

1 komentarz: