13 grudnia 2013

No, You Never Be Alone...

Witam :*

Nutka tygodnia: Skillet - Whispers in the Dark [link]


Od dzisiaj porządnie zabiorę się za "Pakt" - książka czeka na napisanie już dłuuugi czas :)
Poza tym muszę namalować anioła na desce do wtorku, nauczyć się na poprawę dwóch sprawdzianów do wtorku (ukochany dzień [*] ) oraz zrobić kopię obrazu i po świętach pokazać ją nauczycielowi.
Huk roboty i jeszcze więcej, więc co tu dużo mówić... :P


Moje zakupy sięgnęły zenitu:
najnowszy zakup (sprzed godziny) - manga DENGEKI DAISY tom 1-5 <3


KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM :D

Czytał ktoś? Zaczęłam kiedyś nieoficjalne tłumaczenie, ale
kiedy zrobili promocję i 5 tomików w zestawie, od razu zakupiłam :)

A jak tam wasze świąteczne zakupy? Macie już wszystkie prezenty dla
swoich bliskich?

Jestem niecierpliwa, jeśli chodzi o święta. Już dostałam
tableta od rodziców (o mało nie wywinęłam koziołka ze szczęścia) oraz 
piękną zakładkę z Garekim (kochany Karneval) od ukochanej Misi <3 na Mikołajki.


Pewnie napiszę coś jeszcze przed świętami, więc
z życzeniami dla was trochę poczekam :D

Pozdrawiam!



1 komentarz:

  1. Zazwyczaj nie kupuję mangi, ale kiedy widzę DENGEKI DAISY w empiku to tak bardzo się prosi, aby kupić :c Myślę że jak kiedyś złapię na jakiejś promocji to sobie zakupię :3

    OdpowiedzUsuń