17 lutego 2013

The Vampire "Eternal Flame"

Witam :*

Dzisiaj SOBOTA, czyli nareszcie weekend :)
Wczoraj wyszalałam się z przyjaciółkami (dzięki, dziewczyny)
i byłam tak padnięta, że na czytanie książki nie miałam siły :P
Jutro zabieram się za nadrobienie odcinków The Vampire Diaries - skończyłam na 9 odcinku.
Czekają mnie cztery niesamowite odcinki. Ekscytujący seans :D
Jedna z aktorek, Candice Accola (Caroline Forbes) okazała się piosenkarką. Posłuchałam kilku piosenek. Całkiem niezły głos.
Posłuchajcie "Eternal Flame" w jej wykonaniu (jet to fragment serialu VD):


Piszcie, co sądzicie :D
Niedługo powrócę z nowym postem.

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Uwielbiam "Eternal Flame" w jej wykonaniu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Nieźle to zaśpiewała.
      Nieco się wzruszyłam na tej scenie, muszę przyznać :)

      Usuń