3 września 2012

Sielanka i po sielance

Witam :*

Wakacje niechybnie dobiegły końca. Jutro każdy z nas ubierze się na galowo i stawi się w szkole, nowej lub nie.
W moim przypadku, czyhają na mnie mury liceum. Pierwszy rok w klasie razem z 16 innymi osobami. Denerwuję się, niczym przed pierwszą spowiedzią (nie pytajcie - długa historia) :)
No cóż!
W każdym razie, życzę wam miłego nowego roku szkolnego!
Lub zakończenia edukacji (szczęściarze :P )

Na prezencik, proszę was skromnie o małe głosowanie.
Oto dwie okładki do II tomu Requiem dla aniołów:

   

Napiszcie w komentarzu, która wersja okładki jest lepsza.
Zapewne będzie jej jeszcze kilka wersji, ale na razie zrobiłam tylko tyle :)

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. No, niestety... Za rok też zmierzę się z liceum. Nawet nie chcę o tym myśleć. Powodzenia!
    Co do okładki... Zdecydowanie nr 1. Nie wiem, czemu. Najwidoczniej ot tak mi się podoba :)
    PS. Mogłabyś mi podesłać ten nowy banner? Za nic nie mogę go znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w zakładce FANI :)
      Poza tym, mi jakoś także pasuje okładka number 1 xD

      Usuń