8 lipca 2011

Nowe Szaty

Witam wszystkich!

Jak zauważyliście, zmieniłam szatę graficzną strony. Wydaje się bardziej mroczna, co pasuje mi do nastroju książki.
Piszę i piszę, a moja siostra użera się z moimi licznymi błędami, które nawet amatora polszczyzny wprawiłyby w stan niechybnej gorączki. Tak więc staram się, ale cóż... kiedy pisze się na szybko, to nie zawsze wszystko wychodzi.
Jutro wybieram się do kina na Transformers 3: Dark of the Moon 3D wraz z moją rodzinną betą ;) Miejmy nadzieję, że seans będzie wart pieniędzy wydanych na bilety.
Przepraszam poza tym za przerwanie konkursu, ale zgłosiło się za mało osób, bym mogła coś zrobić dalej. Ale obiecuję, że wam to wynagrodzę [forma zadośćuczynienia podana w zakładce Konkurs].
Mam już 127 stron Angelus i planuję jeszcze dojść do 150 stron co najmniej.
Dodatkowo chciałam podać wam kilka piosenek, które motywują mnie do pracy. Może któraś zainspiruje także was:

Blue Stahli - ULTRAnumb
Evanescence - Bring Me To Life
Linkin Park - The Catalyst
Amy Pearson - Murder
30 Seconds To Mars - Fallen
Paramore - Crush Crush Crush

Pozdrawiam! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz