16 czerwca 2011

Apokalipsa twórcza

Nazwa Nastoletnie Anioły jest nieco... dziecinna, nie sądzicie? [już widzę te obrażone miny]
Oto kilka propozycji, które wymyśliłam na teraz:

--> 1. Seria Święte Grzechy [wybacz Noro Roberts, ale podkradnę tę nazwę ;) ]
--> 2. Seria Powstańcy
--> 3. Seria Grzeszni
--> 4. Seria Dotyk Wieczności [pozdr dla Cass xD]
--> 5. Seria Exsul [łac. wygnaniec; wypędzony; wędrowiec]
--> 6. Seria Jad Anioła [denne, ale w pewien sposób nawiązuje do treści]
--> 7. Seria Niebiańscy Kochankowie; Kochankowie Nieba [:P] 
--> 8. Seria Więzy Krwi [zajechało mi Victorią Nelson] 
--> 9. Seria Piaski Czasu [pokłony dla Księcia Persji]
--> 10. Seria Ewolucja [Ah, ten kochany Underworld]
--> 11. Seria Grzechy Ojców [:/]
--> 12. Seria Wygnańcy

Sama nie wiem, które jest najbardziej tandetne, ale wy decydujcie. Piszcie w komencie, które wam się podoba albo podajcie własny pomysł *cicha prośba do Natashy* *robi wielkie, maślane oczyska*

3 komentarze:

  1. Czyżby nie dodało mojego komentarza lub go usunęłaś? *podejrzliwa mina* No cóż, nawet jeśli to będę nachalem. :P Moim zdaniem 'Kochankowie nieba', ta która teraz jest lub ewentualnie 'Grzeszni', chociaż kojarzy mi się to z telenowelą brazylijską xD

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie seria? A jeśli mogę zapytać, to o jednej bohaterce, czy każda książka o innym/innej postaci? A co do nazwy, to najbardziej podoba mi się Powstańcy, albo Niebiańscy Powstańcy. Reszta nazw jest znajoma i niezbyt zachęcająca. To tylko moja subiektywna opinia. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Powstańcy ! Już mam to w głowie " Nowy bestseller dla nastolatków ! Seria Powstańcy już w księgarniach !"
    :*

    OdpowiedzUsuń