24 lutego 2011

Oficjalne otwarcie bloga!

Szykuje się coś wielkiego, moje drogie panie i panowie!

Otóż uznałam, że nawet, jeśli wydałam pierwszą książkę nie powinnam się lenić i siedzieć bezczynnie na swoim siedzeniu! Moja wena dała o sobie i znać, a trybiki w głowie naoliwiły się i po dłuższym postoju ponownie ruszyły w harce. Pewnie większość z was zna książkę Błękitnokrwiści autorstwa Melissy de la Cruz. Nie mylę się, prawda? Po zapoznaniu się z treścią pierwszych dwóch tomów przyszedł mi do głowy pewien pomysł na książkę. Fabuła, bohaterowie, wątki... Wszystko przyszło niezwykle łatwo! Jeśli się uda w przeciągu 2 miesięcy powinnam zakończyć pisanie. Już szukam wydawcy, pomimo, iż dzieło jeszcze nie zostało oficjalnie zakończone i poprawione, ale grunt to być krok przed losem ;)

Już niedługo pojawi się na blogu niezwykły kąsek, czyli fragment mojego nowego debiutu pt. 

ANGELUS
Nastoletnie Anioły TOM I

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz